תנאי שימוש
תנאי השימוש באתר:
כללי
אתר סיירת הוא אתר אינטרנט המוכר מוצרים דרך האינטרנט. האתר מופעל על ידי שלם פתרונות אריזה ("המפעיל"). המכירה נעשית הן באמצעות מכירה באתר והן במכירה טלפונית. בכל מקום בתקנון זה שיש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע. שימוש באתר ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה ע"י האתר, מהווה את הסכמת הלקוח להצטרף למועדון לקוחות לקבלת דיוור ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר ולא להצטרף למועדון הלקוחות. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שהוא שיעשה על ידי הלקוח (להלן "לקוח") באתר, ומהוות את הבסיס המשפטי בין הלקוח לאתר.
הליך הרכישה
רכישת מוצר באמצעות האתר, יש לבחור את המוצר ולמלא פרטים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת. אי מילוי מלא ומדוייק של הפרטים עלול לגרום לכך שהמפעיל לא יוכל לספק את ההזמנה. חיוב הלקוח בגין המוצר, יתבצע דרך כרטיס האשראי, לאחר שיאשר את ביצוע ההזמנה במקום המתאים לכך ובהתאם לנהלי חברת הסליקה. למען הסר ספק, משלוח הדואר האלקטרוני ללקוח אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את האתר. רק הרישום שנרשם במחשבי האתר יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, והכל בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי. במידה וההזמנה לא אושרה ע"י חברת האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה המזמינה אותו להסדיר את התשלום כתנאי לביצוע ההזמנה.
לקוח רשאי לבצע הזמנות, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן: (1) הלקוח כשיר לבצע פעולות משפטיות. למען הסר הספק, שימוש בכרטיס אשראי במסגרת הרכישה באתר מהווה חזקה חלוטה לכשרותו המשפטית של בעל הכרטיס לבצע את העסקה.(2) הלקוח הנו בעל כרטיס אשראי ויזה או ישראכרט ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל או בחו"ל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי (3) הלקוח הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת פיסית בישראל.
אספקה והובלת המוצרים
האתר יספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט לעיל, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה, תוך המועד הקבוע בדף המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות השבתות וכיוצ"ב. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו תבוצע ההובלה יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את הלקוח. זמני אספקת המוצרים המצויינים כוללים רק ימי עסקים (ימי חול שאינם ימי שבתון בישראל, ערבי שבת וחג, שבתות וחגים לא יבואו במניין זה (להלן: "ימי עסקים") .. חשוב לציין שבכל רכישה, הלקוחות יקבלו את המוצר שרכשו לפי התיאור שלו באתר, במידה ולא קיבלו את המוצר שהזמינו יהיו הלקוחות זכאים להשיב את המוצר ולקבל את כספם חזרה.
שירות לקוחות
שאלות לגבי האתר, פעילותו והמוצרים המוצגים באתר ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני. האתר יעשה את מרב המאמצים להתייחס לכל פנייה אליו בתוך 24 שעות, וזאת בתור שירות למשתמשי האתר.
משלוחים
השילוח יעשה תוך שני ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וקבלת אישור ההזמנה על מנת שנוכל לבדוק זמינות הפריטים ולאמת את אמצעי התשלום. שיטות שילוח:
PickUP - בדרך הביתה
שירות PickUP מופעל על ידי UPS בישראל, ומציע לכם מאות נקודות איסוף בפריסה ארצית, כדי שתוכלו לאסוף את המשלוח שלכם, בזמן שלכם ובמקום הנוח לכם – בדרך הביתה, מבלי להמתין לשליח.
שירותPickUP מאפשר לכם מעקב אחר החבילה עד לנקודת האיסוף ו-SMS עם הגעת המשלוח ליעד.
שילוח בדואר רשום יתקבל בסניף הדואר הקרוב לביתך תוך 7-14 ימי עסקים.*יתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו אלא בדואר ישראל. עלות אריזה ושילוח בדואר רשום 19.5ש"ח. ניתן לעקוב אחרי הפריט באתר של דואר ישראל , להעברה לאתר של דואר ישראל לחץ כאן
שליח עד הבית שילוח מתבצע על ידי חברת שליחויות עד הבית תוך 4-8 ימי עסקים (השילוח הוא לכל הארץ פרט לת"ד). עלות שילוח 39ש"ח
משלוחים לחו"ל ניתן לבצע משלוחים מחוץ לישראל בשירות EMS של דואר ישראל , לקבלת אינפורמציה על השירות צרו איתנו קשר במייל לקבלת הצעת מחיר.
החלפות והחזרות
החלפת פריט תתאפשר רק כאשר מדובר במוצר חדש והוא במצבו המקורי, עם תווית מחוברת, תוך 14 ימי עסקים מקבלת המשלוח.
יש לשים לב: אין אפשרות החזרה לפריטים שנקנו במבצע. הוצאות השילוח עבור פריט המוחזר יהיו על אחריותו של המזמין, האתר לא ישתתף בעלויות ההחזרה. כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הזנו עבורך קרדיט באתר בשווי הפריט שהוחזר או כי נשלח אליך פריט אחר
סודיות ומידע
המידע על לקוחותינו מוצפן ונשמר על על שרת מאובטח ssl 128bit ופרטיות כל המידע האישי מועבר באמצעות פרוטוקול מאובטח .בנוסף האתר עומד בתקני אבטחהPCI DSS. אין האתר אחראי לאבטחת המידע מעבר לאבטחה הכלולה בפרוטוקולים האמורים. האתר משתמש בפרטי האשראי אך ורק בשביל לבצע את המכירה. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים אצלנו לעסקאות עתידיות. האתר לא יעשה כל שימוש במידע ללא הרשאת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. האתר יאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיו הזקוקים למידע לצורך מתן שירות. האתר נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. אך בקיום מקרים שאינם בשליטתו ו/או הנובעים מכח עליון, האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
מועדון לקוחות
לצורך שיפור השירות, האתר מקיים מועדון לקוחות, אשר ההרשמה אליו היא חופשית. חברי מועדון הלקוחות ייהנו מזמן לזמן ממבצעים וממחירים מיוחדים. בהצטרפותו של אדם למועדון הלקוחות הוא מביע את הסכמתו כי פרטיו (למעט פרטי אמצעי התשלום) יועברו לפי שיקול דעת המפעיל לצדדים שלישיים אשר עשויים להיות רלוונטיים לפי שיקול דעתו של המפעיל, לאותו אדם, ואשר התחייבו למפעיל לתת לאותו אדם תנאים מיוחדים מעצם היותו חבר במועדון הלקוחות של האתר. הצטרפות למועדון הלקוחות הינה הסכמה של המצטרף להעברת מידע כאמור ולא תתבקש הסכמה נפרדת בטרם העברת המידע. המצטרף יכול בכל עת בהודעת דוא"ל למפעיל, לבקש להסיר את חברותו במועדון הלקוחות. זמן הטיפול של המפעיל בבקשה כזו לא יעלה על שבעה ימי עסקים מיום קבלת ההודעה ולא תחול על שימוש במידע שנעשה בהתאם להרשאה בטרם הודעתו כאמור.
שוברי מתנה
אם וככל אשר יוצעו באתר למכירה שוברי מתנה, הם יישלחו – פיסית או בדואר אלקטרוני, לפי העניין – לידי מקבל המתנה או לידי הרוכש, לפי בחירתו. השובר יכלול מספר קוד ("הקוד") אשר ישמש לרכישות באתר ויוזן על ידי רוכש המוצרים בתהליך ההזמנה. האתר אינו אחראי לשימוש בלתי מורשה בקוד, וחזקה חלוטה בין הצדדים שכל שימוש בקוד הוא על דעת ובהסכמת רוכש השובר. השימוש בקוד יכול שייעשה ברכישה אחת או במספר רכישות עד למיצוי היתרה הכספית אשר נרכשה במסגרת השובר.
תנאים נוספים
תמונות המוצרים נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. הספקים שמוצריהם מופיעים ונמכרים באתר אינם מועסקים ע"י המזמין ואינם מופעלים על ידיו. הספקים יהיו אחראים כלפי הקונה באחריות מלאה ומוחלטת בגין כל תאונה, חבלה, או נזק כלשהם, בלי יוצא מן הכלל, שיגרמו לקונה באתר ו/או לאדם אחר כלשהו, לגוף ו/או לרכוש בגין פגם במוצר ו/או בשל מעשה או מחדל של צד שלישי. ו/או עובדיו ו/או שלוחיו ו/או כל מי שבא מטעמו, בקשר ובכל הנובע מייצור, אספקה, התקנה והרכבה של המוצר ו/או ממעשה או מחדל של הספק או מי מטעמו כאמור לעיל. אלא אם כן נכתב אחרת. כל מידע המוצג באתר לגבי הספקים והמוצרים, טיבם ואיכותם נמסרו לאתר- ע"י הספקים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים האתר ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישהשל מוצר באתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. בנוסף על כך, האתר לא יהיה אחראי להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הרוכש ועל חשבונו. רישומי המחשב של האתר בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות. אין בהצגת הספקים והמוצרים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע"י האתר וכל מידע, ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של האתר ו/או מי מטעמו או של הספקים, לפי העניין. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר אלא בהסכמת האתר, בכתב ומראש. כל המוצרים המופיעים באתר זה כפופים לזכויות יוצרים עפ"י החוק. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט המוסמך בתל-אביב-יפו בלבד.
ביטול עסקה והחזרת מוצרים בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
אנחנו באתר סיירת מתחייבים לתת את השירות לקוחות הטוב ביותר ולהתחשב בחוק הגנת הצרכן.
על פי החוק הצרכן רשאי לבטל עסקה שבוצעה מכל סיבה שהיא, בהודעה בכתב – בדואר, באמצעות פקס או בדואר אלקטרוני – עד 14 יום מיום קבלת המוצר. הצרכן זכאי לקבל את התשלום במלואו או בניכוי דמי ביטול, תלוי בסיבת הביטול:
1. ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה: במקרה כזה על המוכר להחזיר לצרכן את כספו בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה. ללא דמי ביטול, ואם הצרכן כבר קיבל את המוצר, על המוכר לבוא ולאספו מהמקום שבו נמסר.
2. ביטול העסקה מכל סיבה אחרת: גם במקרה זה על המוכר להחזיר לצרכן, תוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם הצרכן, ובמידה שמדובר בתשלומים לבטל את יתר החיובים. במקרה זה המוכר רשאי לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם. אם הצרכן כבר קיבל את המוצר, עליו להחזירו למוכר במקום עסקו. בשני המקרים המוכר רשאי לתבוע מהצרכן לשלם לו את נזקו אם ערך המוצר פחת בשל הרעה משמעותית במצבו.
משלוח הפריטים בחזרה למפעיל ייעשה על ידי, באחריות ועל חשבון הקונה. הפריטים יישלחו במצבם ובאריזתם המקורית. שימוש בפריט עשוי לבטל את זכותו של הלקוח להחזר.
תנאי פינוי פסולת אלקטרונית
הסיירת רואה חשיבות רבה ביישום הוראות החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, תשע"ב-2012 (להלן: "החוק"), כדי לעודד שימוש חוזר בציוד חשמלי ואלקטרוני, לצמצם את כמות הפסולת הנוצרת ממנו ולהקטין את השפעותיו הסביבתיות והבריאותיות השליליות.
בהתאם לחוק, הלקוח/ה זכאי/ת לפינוי ללא תמורה של פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני (להלן: "המוצר הישן") הדומה (בסיווג, כמות ומשקל) למוצר אותו רכש הלקוח/ה בחנות הסיירת או באתר האינטרנט שלה.
הלקוח/ה רשאי/ת למסור את המוצר הישן בסניף הסיירת ממנו רכש את המוצר החדש או למוביל שיספק לביתו את המוצר שרכש/ה במעמד האספקה וזאת בתיאום מראש עימנו.
בחנויות סיירת מיכל לאיסוף סוללות, גם אם לא נרכשו בסיירת.
כן ניתן להחזיר את פסולת הציוד החשמלי והסוללות באחד ממוקדי האיסוף של הרשויות המקומיות , במרכזי קניות ותחנות נוחות של תחנות דלק.
לא תתקבל או תפונה "פסולת ציוד וסוללות מזיקה" כמשמעותה בחוק פסולת אלקטרונית.